Pelbagai Ragam Lelaki Yang Menunggu Pasangannya Membeli-belah

Memang tidak dapat dinafikan yang perempuan amat suka membeli-belah. Mereka boleh menghabiskan masa berjam-jam lamanya tanpa merasa letih. Tetapi bagaimana dengan pasangan mereka? Ada yang mengikut sahaja kemana pasangannya pergi untuk memilih barang untuk dibeli tetapi ada yang tidak sanggup. Nasib mereka jadilah seperti di dalam gambar-gambar ini.

Walaupun sudah banyak yang dibeli, namun nampaknya masih tidak cukup.

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-1

Kesian pakcik ni, sampai terlena.

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-2

Sini je tempat yang ada untuk duduk

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-3

Muka yang penuh dengan penyesalan

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-4

Jangan la ada cicak yang berak

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-5

Mungkin tengah mencongak berapa banyak duit yang telah habis

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-6

Kenapa tak ikut je pasangan beli pakaian dalam?

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-7

Pakcik ni tengah boring ke tengah tengok awek

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-8

Penyesalan yang tidak berkesudahan

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-9

Nak shopping sampai esok pun pergilah, dah sudah nanti kejutkan aku

10-photos-of-miserable-men-in-shopping-malls-10

 

Comments

Loading...